lindilus.blogg.se

Laxerande inverkan av mitt inre...

Kategori: Livets lilla gång

- Heeeej! Men vafan har du gjort med håret?

-Nä vadå, det är antagligen för att jag inte har borstat det på ett tag.

-Jaha, ja det kan det nog vara...men ha det så bra då, hejdå!

(Underbar stammis som upptäckt att mitt hår har sin egen lilla livsgång där nånstans under kepsens fuktiga dunkel..euuu)

*

Idag är det fredagsmys och då e man glad i båda byxa och mungipa. Jag och Aurora kmr att ha rännskita hela helgen då MASSIVA mängder tuggummi och tabletter blivit för gamla. Och då va det helt enkelt så att vi räddade de små skräckslagna paketen från att ätas upp av soptunnan. Dock käkar ju vi upp dom i stället...i rasande fart. Känner mig lite bubblig faktiskt nu när jag tänker på det, borde jag ta en lite paus kanske?? Jaja, nog om det! Nu ska jag knåpa ryggen på min massagedyna... HÖRES!
 
 
 
Kommentarer:

tableeeeeeeeett! sparde ni nåt till mej då?? som jag kan roa mig me imorn??? 
Skrivet av Catrin den 02 oktober, 2009 kl. 18:17 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: