lindilus.blogg.se

Nattlig funderare

Kategori: Livets lilla gång

Neeerds...jag och den där Ricky pratar på msn om diverse snoppar och livets allmänna gång i vår långkalsong. Fortfarande inge svar från spyhinken med lägenheten, men jag har annat att hålla hjärnan igång med. Alla måste ju lixom ha sett hur stora öron och näsor människor får när de blir gamla. Är det för att hörsel och luktsinnet blir sämre med åren så att det behövs lite tyngre verktyg i plytet?? Eller är det bara så att allt skrumpnar ihop till ett litet russin utom just näsan och öronen som innehåller extra mkt jdshjshfajkgdhjagf och därför stays in shape?? Tål att tänkas på....ta er en funderare så går jag och lägger mig så länge. Imorn är det uppe med tuppen för 3:e dagen i rad...börjar bli bra på det nu. Spongebobsers!!!
 
 
 
Kommentarer:

jag vet. hon e vidrig den där anna anka... realitycheck please lxiom!!! 
Skrivet av Catrin den 18 september, 2009 kl. 10:19 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: