lindilus.blogg.se

Den bästa upplevelsen

Kategori: Livets lilla gång

Är just hemkommen från en höstpromenix i grannskapet tillsammans med min bäste herre. Vi strosade förbi lekparken och åkte linbana och guppade gungbräda så att det pirrade i magen och röven fick sig ett par fina smällar. Självklart har vi oxå tryckt käften full med kanelbulle och mjölk. Vad vore livet utan mjölk va hörni? På vägen tillbaka upptäckte vi ett konstigt rum nere i källaren i vårt hus. Ett blått ljus där innifrån och det verkar vara en massa akvarium, en hund och en konstig tant. Skumt!!?!



Idag va det tillome lite kul på jobbet . Med 231 bullar sålda och pärlsocker i både skor och innanför brallorna så kunde inte ens en tjaffsande pundare stoppa mig. Många glada miner och fina kommentarer fick jag. Tydligen är jag:

* På oförskämt bra humör och den bästa "Pressbyrån-upplevelsen" någonsin.

* En supersäljare!!

*Och så jävla glad att man måste göra en intervju för att få reda på orsaken.

Hahah..blev lite glad och stolt i ögonvrån faktiskt. Nu ska jag överlåta mitt modem till Rickard innan han får massive internet-abstinens då vårat vanliga modem inte vill sammarbeta idag. Vi höres!
 
 
Kommentarer:

Du e en supersyrra! 
Skrivet av catrin den 05 oktober, 2010 kl. 00:08 #

Du kan va supersyrra! <3
Skrivet av Labe den 05 oktober, 2010 kl. 13:54 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: