lindilus.blogg.se

Tung och lång korv någon?

Kategori: Livets lilla gång

Har inte haft den skönaste dagen på jobbet idag, även om den gick fort som en racerbil med halsfluss. Det är inte lätt att fiffla med sedlar och mynt när fingrarna är ihoptejpade som en jävla mumiepenis. Självklart tappade jag hela myntbrickan bakom kassan oxå. Blev så jävla glad att jag ville slita av mig kläderna och dansa regndans....INTE!!!



På bussen hem vände dock turen. Längst bak hittade jag ett paket Pall Mall som hade alla cigg kvar utom en. Även fast jag absolut inte alls röker det minsta så kändes det lite värdefullt på något vis. Sparade paketet så att nån Beda kan ha dom som nödcigg eller dylikt. Vi får se hur det där fortplantar sig.



Vill även meddela alla att om ni är supersugna på en lång och dyr salami så säljer jag såna nu för att skrapa ihop några sketna ören till VM i USA. Nån som känner sig manad att gå loss på 142 cm kryddig korv får mer än gärna lägga in en beställning hos mig. Hare bra så länge!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: