lindilus.blogg.se

Sommarhälsning i hösttjaffset

Kategori: Livets lilla gång

Fniss...igår fick jag årets första fästing. Sommaren är ju över grabben..vad ville han mig nu lixom?? Hade inte ens vart i närheten av det minsta lilla grässtrå eller buske. Ja men så kan det gå när det smakar blomma och choklad om hela mig. Hur jag luktar ska vi dock inte gå in på (bajs). Men om man fortfarande får fästingar så kan man ju fortfarande sätta sig utan kläder på ballen och sola tänkte jag. Och sagt och gjort.. satte mig ute i kylen och hoppades på att bli lite brunare om skägget. Tror inte det funkade så bra, men hey grannarna fick ju nåt kul att kolla på.



Men innan jag åker och jobbar här nu så är det en fundering jag verkligen vill ha svar på. Varför svider det inte i ögonen när man gråter? Tårar är ju salta lixom..som svett. Och när man får svett i ögonen svider det utav bara helvete...tro mig för jag har extrem expertis på det där med svettningar. Varför är det så??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: