lindilus.blogg.se

Lussepass next

Kategori: Livets lilla gång

Som den enorma jättebebis jag är som adrig kan sluta älska precis allt med julen så sprang jag upp som en studsboll på uppåttjack kl. 05.20 för att göra lussefrukost till Rickardo innan han svävade iväg till jobbet. Han fick 2 varma lusselullar, tända juleljus och såklart (går inte att vara utan) en liten Luciasång. Det är ett måste att sjunga julsånger 24/7 riktigt jävla högt hela dagen.
 

Just nu i min ensamhet firar jag Lucia genom att ha mitt specifikt fina jularmband med berlocker och så har jag renar i öronen...örhängen då alltså. Hade blivit något tungt med en hel jävla ren i varje öra, tro mig! Annars hade jag lätt haft det. Har käkat 3 pepparkakor och en lussebulle som lunch innan jag drar iväg på ett litet lussepass på jobbet. Och jobbar man denna dag så fattar ni säkert själva vad det handlar om...Baka och sälja så jävla många lussebullar man bara kan. Suck!
 
 
Kommentarer:


Orka va så söt, orka ha hallonnäsa, orka ha en prick MITT på hallonnäsan.. <3
Skrivet av syss den 13 december, 2011 kl. 21:31 #
 

Jorå..pricken sitter där den ska as always! =D <3
Skrivet av Linda den 13 december, 2011 kl. 21:48 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: