lindilus.blogg.se

Road trip & attackdålig bild

Kategori: Naglar

Nu har jag äntligen smakat Marabou (marlboro?) Senses Strawberry Cheesecake...och den va väl ingen megahöjdare måste jag tyvärr ta och meddela er gott folk. Tacka vet jag den med yoghurt och hallon som får hela käften att kännas som en dans på rosor med riktigt bekväma skor på fötterna. Ja då hajar ni precis hur jävla god den är!!?



Har precis packat ihop livet i en lite värra som står ute i hallen och inväntar morgondagens tidiga uppstigning. Blev helt oplanerat medragen på en megaspontan roadtrip som startar tidigt imorn bitti. Planen är bland annat att ta sig till Ullared och se om man kan hitta hundkalsonger, roterande näspetare och ett knippe självantändande batterier för en billig penning. This is going to be mini van mega fun!!



Blir väl inte så mycket roligare än såhär denna kväller så jag bjussar på en attackdålig bild på mina palm-naglar. Fult som stryk skulle vissa nog säga, men för mig är det som en bomullstuss i sommarvinden! (?)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: