lindilus.blogg.se

Brownies and weapons

Kategori: Livets lilla gång

Åh, vädret gör ju att örsnibbar och fläskvalkar fladdrar av lycka. Och på min ballekong är den nästan inte en enda småfis av vind så det går att sitta i bikini-överdelen utan att frysa som en daimstrut. Ni kan ju räkna med att jag ska sitta där och schteka så fort tillfälle ges så att man äntligen kan få bli lite alive igen och slippa se ut som ett lik med halsfluss. Typ sånhär brunhet skulle jag vilja uppnå (bildbevis på att brunhet = lycka):
 

Nu ska jag hur som helst piffa till mig lite och sen ska jag och Pricky åka och skjuta diverse vapen. Han fick ju nån såndär jäkla upplevelsepresent av mig i julklapp och nu ska vi alltså åka och pangelipanga. Jag känner mig ytterst nervös och smårädd i stortårna. Vet inte riktigt om det är min kind of grej, men vi får helt enkelt se hur det artar sig. Återkommer...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: