lindilus.blogg.se

Myspys!

Kategori: Livets lilla gång

Wie wie myspysigt jag har det....sitter och gluttar på BigBrother (spyr på Nicky som sitter och bölar i sängen) efter en hemskt äcklig dag på jobbet. Tydligen är det fritt fram att plocka på sig vad som helst i butiken. 0 kronor för alla varor, bara at stoppa på sig och gå. Dock blev jag glad i hjärtat när Stefan polis kom in och hälsade på en stund. Han va en av dem som kom efter att jag blivit misshandlad så när han har vägarna förbi kommer han in och checkar läget. Tycker att det är fantastiskt vackert.. en mycket fin människa helt enkelt!



För övrigt har jag en bula i skallen och sådan jävla träningsvärk att Guds kallingar snart faller ner från himlen och landar rätt i pannan på mig. Mums!!! Meningsfullt inlägg känner jag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: