lindilus.blogg.se

Bestyrligt värre

Kategori: Livets lilla gång

 
Jag har haft en ytterst mysig dag hemma hos mor och far. Provade att springa på deras nya löpband och självklart blidde det fisk till middag. Får nästan alltid det där eftersom jag aldrig keeekar det här hemma. Och mor måste ju då prompt trycka i mig omega3 så att jag inte dör.



När jag kom hem sprang jag ner i källaren och hämtade julprydnaderna för imorn är det första advent och då måste det ju vara rätta julkänslan här hemma. Så jag har knåpat, hängt och flängt runt hela lägenheten så att jag fått skärsår på fingrarna och gipsbitar mellan boobsen. Klappat och klart är det nu så jag har slagit mig ner i den ständigt ockuperade soffan för att glutta på Grinchen. Julmysx 57 ikväll alltså!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: