lindilus.blogg.se

Regular silver fish

Kategori: Livets lilla gång

Jag mår riktigt jävla skumt. Ont i huvudet, knastrig i näsa och hals och fryser som en liiiten liiten eskimå. 35 grader har jag tydligen så då kanske det är ok att frysa.



Drömde dessutom så jävla skumma drömmar inatt. Bland annat gick jag runt på en brygga och drog på en såndär röd shoppingkorg från Maxi. Den va helt sandig och rutten och jag drog den inte på hjulen, utan den skrapade efter mig liggandes på sidan. Jag var bara en liten flicka, men hade ändå min kropp som jag har idag. (Skulle ju lätt kunna se lite konstigt ut) Tydligen va jag där för att förklara för turisterna att här hittar ni bara "regular silver fish..nothing special". Alltså what??!



Antar att det bara är att le och se glad ut..för idag är det jobb följt av träning. Ska iaf äta en ost&bacon-korv på jobbet. Det är lätt min nya kärlek i livet.
 
 
Kommentarer:

alltså visst alltså :D! ostandbacon in my heart ;D
Skrivet av aui den 22 november, 2011 kl. 15:32 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: