lindilus.blogg.se

Dopning på G

Kategori: Livets lilla gång

Frid i mitt lilla hjärta efter en heldag igår med mina kära päron. Åkte gräsklippartraktor snabbare än den snabbaste fartdåre, satt på bryggan medans pappa kastade fiskespö och åt mamis goda mat. Faster Carina va där en sväng oxå så det var ju alldeles förträffligt.


 

Idag ska jag på dop.. lilla Elvira-Pira fyller år tänkte jag skriva, men nej.. den lilla lurven ska hoppa i dopklänningen och få lite heligt vatten kletat i pannan. Har aldrig vart på något dop förutom mitt eget så det här ska bli spännande. Särskilt eftersom det är ett barn som jag faktiskt tycker om. =)
Så på med finpantalongerna och borsta håret i ett naffs och sen ska jag möta upp Fritzel.





Btw..min mobil cp:ar gärnet för tillfället så börja inte gråta om jag inte svarar på sms eller liknande, för jag har antagligen inte fått dem då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: