lindilus.blogg.se

Dagens upplevelse

Kategori: Livets lilla gång

Måste ändå säga att det va en upplevelse att påbörja rotfyllningen av min tand idag. Först satt jag och väntade i cirkus 2,5 timmar för att få komma in till tandläkaren. Jag somnade flera gånger medans jag smågluttade lite på Nils Karlsson Pyssling p TV:n. Väl inne va det pang på röbetan rätt ner i stolen och fram med bedövningssprutor. Det va första gången någonsin i livet som jag blev bedövad. Kul grej det där!! Va helt slapp och ful i halva nederdelen av fejset, hahaha! Sen blev jag typ helt frälst av tandläkaren, Therese tror jag hon hette. Ganska ful i nyllet, tänkte jag när hon klev in, men vilken tandläkare!!! Sjöng med till julsångerna på radio, berömde en för att man ens dykt upp typ och småpratade loss med en fastän man hade 725 slangar och borrar överallt. En riktigt hyvens jävla kvinna vill jag lova. Jag hoppas det slipper göra ont på resan nu...särskilt eftersom det blev en saftig betalning då de skulle ha typ 630 spänn för obekväm arbetstid på annandagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: