lindilus.blogg.se

Hunden, katten, Nattis!

Kategori: Livets lilla gång

Idag kan vi aldrig mer sjunga: Vem kommer inte in på systemet..hunden, katten Nattis!!!! För idag fyller lilla Måltiden 20 Saturnus-snurror och kan därmed köpa sig en burk eller flarra när helst nöden smyger sig på. Önskar så att jag kunde joina henne och Jempidoo ikväll för lite spetsad lemonad, men jag har träning och sen öppning imorgon så livet säger nej. Jag får tagga stenhårt och gå all in på lördag istället då det ska firas med pompa och stånd..ståt menar jag. Hon fick iaf ett bröllops/grattiskort fullt utsmyckat med alla klistermärken jag kunde hitta här hemma i boet. Det va det kortet jag cyklade och lämnade i hennes brevlåda inatt. Såg btw 6 harar och en katt på mitt 50 minuters svettiga nattäventyr... så jag slapp känna mig så ensam och mörkrädd. Hahahaha!!


 

GRATTIS!!!!!! Du e världsbäst! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: