lindilus.blogg.se

Irritationsmoment!!!!

Kategori: Livets lilla gång

Igår va jag så sannslöst irriterad över ett översittarmung med tillhörande dryg attityd, som kom in i butiken och blev helt sanslöst till sig i trasorna när jag sa att vi inte hade någon batteriåtervinning. För det är det minsann LAAAAG på. Jag bitchade väl emot en aning och då fick jag höra att det här skulle jag få läsa om...för HAN var journalist (mkt viktig person alltså). Sen stod han i typ en kvart både i och utanför butiken för att försöka ta massa bilder på mig. (antagligen till sin sjukt givande artikel om snorungen på pressbyrån som hade attityd tillbaka när han kom inte för att styra och ställa) Tillslut gled han iväg på sin permobil, varför han nu hade en sån eftersom han va riktigt spenstig och kry när han hoppade runt för att fota. Jag var fortfarande så jävla irriterad imorse då jag även hade fått den underbara nyheten att ingen (??) kunde jobba 8-11 idag så jag fick stå hela de 8:a timmarna helt ensam. Det va så mysigt och kul att se varorna rulla in, mjölken ta slut i kaffemaskinen, bulla ligga och tina på butiksgolvet. Men hey...a dolla' makes me holla'!!!



Så..nu har jag fått gnälla lite här oxå..Har tagit min fredags-nap nu iaf och känner mig inte riktigt lika irriterad längre. Go och glad kexchoklad skulle man kunna säga.
 
 
 
Kommentarer:


meeeeeh vaffffan ingen ringde i min lilla luren ! Förstår om vi ej har några knoppar kvar när jag kommer på söndag ;)
Skrivet av aui den 16 november, 2012 kl. 21:15 #
 

Nä, det ante mig att han inte frågat alla. Verkade så mystifikt att 0/7 inte kunde en fredag mellan 8 och 11. Men life goes on..bde jag och bullarna öfverlevde. ;)
Skrivet av Linda den 17 november, 2012 kl. 00:42 #
 

Va vidrig stil, bara för du klarar det ska du ju inte behöva stå själv. USCH! 
Rösta i min klubbfajt på bloggen oxo =)
Skrivet av Cat den 17 november, 2012 kl. 12:46 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: