lindilus.blogg.se

Charmigt??

Kategori: Livets lilla gång

 Det kom in en så jävla skum grabb idag..vet inte om han tyckte han va charmig eller vafan han höll på med klockan typ halv 7 på morgonen. Själv ville jag mest spy lite i min egen mun. XD Vissa skäms verkligen inte för någonting!
Jag: - Vi tar inte kort för tillfället tyvärr. Jag måste ringa tekniker som kan fixa kortläsaren så det kommer ta ganska lång tid.

Okänd grabb: - Jag har inte bråttom!


Jag: - Det kommer antagligen ta jättelång tid, men det finns ett 7eleven en våning upp.


Okänd grabb: -Vi ska inte ta en snabbis medan vi väntar då??
 

Jag: - Eh, nej tack det är bra utan!
 

Grabben står kvar och glor....


Jag: - Det är faktiskt jättebra utan..hejdå!
 
 
 
 
 
Kommentarer:


Meh va va de för mupp? Hur gammal?
Skrivet av Cat den 29 september, 2012 kl. 11:07 #
 

Det sjuka va att det inte va någong mupp. Det va en helt vanlig ung kille i sina bästa år utan märkbara fel. Han tyckte nog bara att han va prins chamring...för han va inte ful heller. XD
Skrivet av Linda den 29 september, 2012 kl. 11:24 #
 

CHAMRING?? den prinsenskulle jag vilja se! =D
Skrivet av Linda den 29 september, 2012 kl. 11:24 #
 

Det var nog den ringen han ville trä på ditt finger!! 
Skrivet av Haha tin igen den 29 september, 2012 kl. 11:35 #
 

Oj, tänk om det bara slank ur honom, typ han skulle menat nåt annat... Därför han stod kvar o glodde o ba.. OH NO!! Han kanske menade typ, snabbfika.. eller om han fick stå kvar o vänta en liten stund.. eller.... hahahahha JAG DÖR! 
Skrivet av Tin igen.. den 29 september, 2012 kl. 11:36 #
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: