lindilus.blogg.se

Jul á la Linda - Lucka 1

Kategori: Livets lilla gång

Första december idag då. Och alla som känner mig vet att julen ligger mig så nära hjärtat att en GPS knappast behövs för att hitta mellan dem. Nu åker ju jag iväg imorgon och blir borta i 2 veckor, men jag ska nog fanimej se till att sprida allehandla julkänsla här hemma hos er ändå ska ni se. Därför har jag knåpat ihop en alldeles egen julkalender (jaadå jag är största nörden i världen) som både ni och jag kan avnjuta varje dag fram till julafton. 24 luckor fulla med krimskrams och juldans. Men tro inte att ni kan fuska och öppna alla på en gång...tidigast kl. 00:00 är dagens lucka redo för beskådning. Klicka på bilden här under för att komma till kalendern och öppna första luckan. Asså miihhiii, I lovet it!

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: