lindilus.blogg.se

Insiktfullt värre!

Kategori: Cheerleading

Tänk att något som är så fysiskt och många gånger psykiskt jobbigt, kostar dig många många kronor om året, tar upp mycket av din annars så ofattbart dyrbara tid och ger din kropp så mkt stryk samtidigt kan göra dig så jävla lycklig. Älska är ett starkt ord, men fan icke starkt nog för att uttrycka vad jag känner för detta lag och den här sporten. Jag bara kommer till insikt över detta lite då och då. Tänk va mkt den här sporten och det här laget har gett mig. Utan cheer hade jag aldrig träffat mina bästa bästa vänner, jag hade förmodligen aldrig varit i USA och jag hade definitivt inte fått uppträda på idrottsgalan. Nåt att tänka på när man ligger där kraschad efter en rondat flickis och tänker att man inte kan/vill/orkar. Note to self!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: