lindilus.blogg.se

Stinknäva

Kategori: Livets lilla gång

Idag fick jag finbesök på jobbet av ingen mindre än Lill-Ola och hennes päron.  De satt och tittade på när jag susade runt bland bullar och blad och när jag slutade för dagen gled jag med dem för att leta reda på nåt slags kameratjaffs som Jesper behövde för att göra julkulepanorama eller va de nu va. Vi krubbade lite subway och jag köpte en helt unerbar liten pastillask som ni kan beskåda här nedan. Dessutom såg jag 2 små rosa blommor som levde och frodades  mitt i novembernattens dunkel. Jag tror att det är Stinknäva om jag inte är helt ute och svajar.                                                                                                                                                               
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: