lindilus.blogg.se

Schazaaam, rakt på en fläck!

Kategori: Gymnasietiden

Hej söta vänner, mongolojda fiender och diverse people!

Har precis smällt i mig en risifrutti original med blåbär eftersom middagen va allt annat än rolig i magen. Torra ångestbitar med falukorv och pommes de terre.

Även fast vi hade sovmorgon till halv 1 så sög denna dag ganska rejält. Typ inga människor förutom våran klass i skolan, kändes det som. Och lektioner borde seriöst inte få vara så extremt jävla långa. De känns inte ens kortare när man sitter och petar i sig 5 flourtabletter (lakritssmak) eller om man sitter och halvsover under luvan som en jävla pundare. (Nämner inga namn...CASSANDRA!) Eh va..det va inte jag. Det är nån som kastar saker!

Det roligaste, fast samtidigt inte det minsta roliga, som hänt idag är att jag ramlade som en jävla idiot påväg hem från bussen. Skulle precis svänga vänster vid tunneln när jag halkade riktigt jävla ordentligt på en fittig isfläck. Låg där en ministund och bara kände: ORKA!! Sen, med en enorm grace *fniss*, reste jag mig upp och kollade så att det inte va nån som hade sett, satt nån vid bussen såklart. Hoppas att jag förgyllde den personens dag iaf :lol:

Imorn e det finally träning igen. Ska bli nice att bli av med lite julfläbb och så. Har dock stor ångest inför styrkan..me are about to die! :lol: Tar med mig ett paket tändstickor och hoppas på att dom kan rädda upp situationen. Nu blir det annat.. hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: