lindilus.blogg.se

Strani amori

Kategori: Musik,TV,Video,Film

Mjölätars skalbaggsfikon vilken lycka det är att ha hittat all gammal musik jag lyssnade på i gymnasiet. Där satt jag i datarummet med lyricsen framför nyllet och lurarna i öronen och lyssnade sönder allt jag gillade tills jag kunde texten (typ som nu då). Tillome den här italienska snöpuddingen försökte jag lära mig. Vettifan hur min italienska lät, men damen som sjunger knäcker ju apa på både italienska och att sjunga. Jag dör helt seriöst mellan 3.30 och 3.45!
 
 

Kommentarer

  • cat säger:

    OMG vilka memorys... jag och Alle lyssnade alltid på absolut italia där denna låten var med... fan... livet!! <3

    Svar: Aa den är riktigt mys!
    Linda

    2014-02-24 | 19:45:06
    Bloggadress: http://karmalogik.wordpress.com

Kommentera inlägget här: