lindilus.blogg.se

Glad påsk!

Kategori: Gymnasietiden

 
Men gud så skoj med påsk..lr inte! Tin och Jensius kommer imorn och äter påskmiddag så idag fick jag fira bäst jag kunde på eget vis. Så jag städade rummet lite och ställde alla festisflaskor i en chick liten trekant. Christina är här och Annie kommer snart med en smörgåstårta som vi ska titta på och kanske senare äta på..I like!! Det enda påskiga med den här påskaftonen är att jag har ätit en påskhare, inte en riktig
när man biter av dem huvvet. Mohahaha!!!
                         
 
Sen har jag kommit på nåt väldigt mystikfullt (fint ord). Jag tror att Danny Jones och Tom Fletcher kan vara magiska..och nu menar jag inte magiska på det sättet att de är bäst i världen på musik och allmänt snuttiga...utan jag menar att de är MAGISKA!!
Kan Tom Fletcher möjligtvis vara en avlägsen släkting till Mundungus Fletcher och är Danny Jones en pysslingsysslings sonsons bror till Gwenog Jones?? Ta och tänk på saken.

Mundungus.....................................Tom

Gwenog...........................................Danny
Man kan ju absolut se vissa likheter..eehh..om man blundar och hoppar upp&ner med en halsduk virad några varv runt pannan.

 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: