lindilus.blogg.se

Åh Lucia, guldet blev till sand!

Kategori: Gymnasietiden

Gattis Sanna som fyller 18 idag! På självaste Lucia och allt. Luciatåget i skolan va så himlans fint och Linnea som va THE Lucia så megabäst när hon sjöng sin lilla sång. Nä gud, det va bara så fint alltihopa. Höjdpunkten för de flesta var nog ändå den torralussebulle och den sura rumänien-juicen dock. :lol:

Påväg hem från skolan spanade jag in en mystisk grabb som hade badtofflor på sig..sånna man har på sommaren. Inga strumpor va det heller. Kallt frågetecken Gillar hans stil!

Idag måste jag verkligen ta mig i troskanten så att jag får det här jävla talet skrivet och övat på. Måste, måste, måste! Bara lite kvar in le school nu.. men ooo så jobbigt!
Kvar att göra:
-Muntliga natinella i svenska 14/12
-Ghandi-frågor 14/12
-Hemtenta i religion 16/12
-EngC-redovisning 18/12
-Spanska-papper 18/12
I think that\'s it..

Börjar få ångest inför julklappar nu oxå.. vad ska jag köpa till alla familjefån?? :P Tin är rätt lätt, men de andra jäpparna e ju så besvärliga. Behöver även köpa en till julklappsbytet på cheer-uppvisningen på lördag..aaah! Har lixom köpt en enda klappis och den är till Jenca (min syrras fågel). Stabilt!

Aja, tomten är far till alla barnen och lär väl därför hjälpa mig så gott han kan. Det hoppas jag iaf! Nu måste jag fixelura med mitt tal. Wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: