lindilus.blogg.se

Boooooring!

Kategori: Gymnasietiden

Äh vafan..hej!

Igår va vi på Claras med lite människor från Caszns värld. Skinny, moi and Skins va inte så roliga i huvvet (WHY??), men det va rätt myspys iaf. Ibbe bluttade förbi oxå..well that was nice! När jag gick hem i den svinkalla äckelnatten såg jag ett knippe vass som stod och viftade i vinden vid dagis-parkeringen. Från långt håll såg det ut som två människor som typ stod och dansade vals = Jag blev fett rädd. :lol:

Idag har jag legat och degat i sängen hela dagen. Kollade på She\'s the man, som dessvärre hade ett hack i sig så att vissa delar blir helt förstörda. T.ex. när Duke viftar runt med tröj-snörerna = Nooooooo..måste byta till en skiva som fungerar. Annars va det lövlihood (wordformation när den e som bäst) att se apsnygga Tatum. Theriously..han e vaaaacker!!

Jahapp, vad göra resten av dagen då? Äta nötter kanske..åh va kul! Antar att jag kommer sitta här vid datorn och dega som en jävla korv. Stämningen är fan jävligt fransk här känner jag = USCH!
 
 
 
Kommentarer:

 You\\\'re an appealing guy.. man.. guy-man = beautiness! Puttah-rejs (haha rejs) på söndag berågetecken Bob 
Skrivet av Skins den 26 december, 2007 kl. 15:28 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: