lindilus.blogg.se

Äh vafan.. hej!

Kategori: Gymnasietiden

Vem är den mystiska Ullrika från gårdagens blad. Jag säger bara: CF
- CareFace!!!!

Cas skulle show:a sitt flag igår. Drog upp le tröja på T-banan till oerhört stort nöje för gubben en bit bort.
- Det gör inget!
Vafan vet du dom det gubbjävel? Pff, folk nuförtiden..ingen anständighet nånstans!

Babbelibu.. Cas-mor har åkt hem nu, iofs flera timmar sen, men när man är i chock kan det komma såhär i efterhand. Ganska starkt faktiskt.. det ska va hårt!

Kom på att man blir fett glad av att få hallon...plockade och rensade hallon. Så man slipper göra nåt själv lixom...det är kärlek! Oxå love = SYTYCD ikväll..ska glo som den äkta pandamamma jag är!

Moster och Elin-kusin är här..hej! Men nnneeepp! Jag vill äta nåt.. kan äta massive med mer, men har inget att gnaga på! Funderar på att gå en lite walk. Men då får jag väl cancer i halsen. JAG VILL VARA FRISK!
 
 
Kommentarer:

 visst är det lätt o inte äta när man har den där sidan!! man e lixom inte sugen på samma sätt!! =) fetma-glad!! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 31 juli, 2007 kl. 23:14 #
 

 Är fortfarande sugen, men det går rätt bra! 
Skrivet av Linda den 01 augusti, 2007 kl. 00:10 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: