lindilus.blogg.se

Dansa loss som en kloss!

Kategori: Gymnasietiden

Igår va det apskoj.. Anna och jag va på Chaplin\'s again. Anna va oxå med och dansade i normal takt denna gång..haha! En riktig goding du fick tag i Anna..NOOOT! Massa mongon som sjöng och många roliga att glutta på! Synd att AnniPanni skulle upp så tidigt idag bara.. men det kmr en nästa gång...
Måste säga oxå att MyLöv-låten kom senare..dutuduu dutuduu!! *vevar med armarna*Inte igår though!

Korvar!!! Nu har jag väl typ packat färdigt då! Hata verkligen när man måste ha med sig sängkläder. När man lagt i dem och handdukar så är ju väskjäveln full. Väskan är minimal och packningen är enorm. Vet fan inte hur jag ska göra, men för tillfället har jag gett upp. - Om du börjat lite tidigare kunde vi ha lånat en större väska av någon annan!!
SUCK!! Imorn är det iaf Gotland..måste gå upp vid 5 nånting. Oh herre!

Har kopplat in Mp3:n i datorn..det verkar funka. Hoppas bara att det gör det, ska prova in att lägga in alla låtar nu så får vi se om jag får raptus lite senare ikväll. Ha det supörbans medans jag är gone with the wind lr nåt sånt!! PUSS!
 
 
 
Kommentarer:

 Logga minus L plus J = jogga! =0) Ha såå kul på gotland me hälsa o allt! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 03 juli, 2007 kl. 20:33 #
 

 ;( 
Skrivet av Fredrik Magnusson den 04 juli, 2007 kl. 07:00 #
 

 "Hade du börjat tidigare.." har man ju aldrig hört... 
Skrivet av sanna den 04 juli, 2007 kl. 18:07 #
 

 jaaaAAAaaaaAAAaaag har så tråkigt! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 07 juli, 2007 kl. 19:32 #
 

 Fattade det där med jogga sen..haha. Totally confusing! Och vem fan är Fredrik Magnusson..I\\\'m not intresserad av kirurgi din lusiga koftkrage. 
Skrivet av Linda den 08 juli, 2007 kl. 12:50 #
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: