lindilus.blogg.se

Packelipack!

Kategori: Gymnasietiden

Hopplahej dillpastej!
Idag var jag i Farsta again.. med Tin och mor. Åt även en utsökt, ytterst delikat och trevlig lunch med moster. Köpade en grön klänning och: EN BIKINI! Helt sanslöst lixom att jag hittade en.. den är blå med små silverränder. Ja, precis som Bedas finaste underbyxor. Kalasbyxor brukar jag annars kalla det!

När vi kom hem fanns det ju bara una cosa att göra = SOLA som en död panda. Satt bla. fett länge on the bruhugga och lyssnade på musica. Va nere vid stranden och badade lite oxå för det blev lika varmt som i en jäst pesto-burk. Badade helt ensam.. as in them old days. Sen lekte jag bonde (vilket jag är en riktig korthaj på). Snodde hallon från grannen och plockade söta potatisar från små blå hinkar. Sant faktiskt!

Later on kubbade jag runt som en helstekt iller och gjorde värsta spurtisen med le packing. Så nu är jag i princip färdig. Iaf med resväskan, handskiten tar jag sen. Det som fattas är: Necessären med allt skit, badkläder som för tillfället hänger på tork och fettomaten vi ska bringa = köps imorn.

Varse för den ingående beskrivningen av en dag i mitt liv. Om ni missade receptet på Ernst handsalva så får ni helt enkelt hitta på ett eget recept. Å...kej!
 
 
 
Kommentarer:

 jag har så jävla tråkigt.. kan d va onsdag nu lr? 
Skrivet av Hallonnäsa! den 16 juli, 2007 kl. 21:22 #
 

 Nej, för då hade tisdagen försvunnit och det fungerar inte så! Jag vet allt om det där... Har du tjååla mina smöörgåsar?? 
Skrivet av Linda den 16 juli, 2007 kl. 21:38 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: