lindilus.blogg.se

9b & överkörd duva...

Kategori: Gymnasietiden

Halloj! Bara så alla vet har jag på mig en grönvit-randig byxklänning som är fett konstig. Jag tyckte dock att den var rolig och klämde på mig den ändå, men jaja!

I torsdags va jag alltså hemma hos Tin och åt middagen ja du vet.. Gluttade in hennes sööööööööta pippijågel som heter Jenca. Jag duttade min näsa i huvvet på den en gång..det va gos. Sen kollade vi på She\'s all that. Fan vilken löööööövel film..den e så bra!

Igår: Sista dagen på dagkollot..yes! Hände inget särciellt roligt...barn är inte riktigt min grej egentligen. Hmme..inte så kul iaf!
Efter fick såklart jag och Stina hjälpa till att städa mayor..suck! Så när jag kom hem var jag trött som en panda och sov som en kock.

Later on va det "the get together" med de gamla 9:orna i slottsparken. Fett kul att se dem igen. Fast typ inte så många kom gjorde det inte fett mkt eftersom det va de roliga människorna som va där. Från våran klass va det Jag, Stina, Frida, Annie, Manne, Charlie, Axel och Christian (lord lixom). Inte för att det säger någon så mkt..men det är mysiga prickar det kan jag försäkra.

Vi spelade lite brännboll och babblade skit..hah. Sen åkte Stina, Frida och jag hem till Frida och åt lite. Shit va det va längesen jag va där. Värsta fina huset..mihii! När Stina hällt över sig 5 liter ögondroppar åkte vi hem till Charlie, oxå 100 år sen jag var där, och satt och hängde. Dahl va oxå där så han måste ju oxå räknas med. Underbarbarara pluttisar!
9b

Idag dårå har jag haft aptråkigt.. Jag va tvungen att hämta min cykel jag lämnade i slottet igår. Fick skjuts av mamma dit och en duva flög ner rakt framför bilen. Det blev ett litet fjädermoln bakom, men vi såg aldrig pippin igen.. hoppas verkligen inte att den dog lr blev skadad. Blir lessen i ögat då. Sen kom jag hem och har legat ute i solen ända tills nu. Sååååå tråkigt! Jag vill bada..någon som vill bada?????
 
 
 
 
Kommentarer:

JAA!! vi badar kvällsbad. jagvilljagvill!
Skrivet av Skin den 16 juni, 2007 kl. 17:33 # 
 

 Oki oki.. lets take a bad... tjohooo! 
Skrivet av Linda den 16 juni, 2007 kl. 17:41 #
 

 INGEN vill bada med dig. XP ...jo, det är såklart man vill bada! jag med! 
Skrivet av Ho-Man den 17 juni, 2007 kl. 00:56 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: