lindilus.blogg.se

Boowlin & annat tjafs

Kategori: Gymnasietiden

Neeej det är synd Hasse...otur Janne!
Tin och jag var ju då och spelade bowling haha. Herre gutt alltså! Vi är inte så värst bra, men vi äger ändå.
- Gick det bra?
- Jadå..båda vann!

Sen åt vi lite lr fett mkt sallad så vi blev mätta som fotbollar. På andra sidan gatan låg en bingohall. Så vi var ju tvugna att gnata dit och kolla in läget. Asså bingohallar är vackra. Fullt med gamlingar och en ung tjej som var oerhört uttråkad och satt och ropade ut nummer. Tin och jag bestämde att vi måste gå dit och spela nån gång. Hahaha, hysteriskt roligt!

Later on köpte vi en festis slush...goda goda. Det bästa dock va att vi babblade med min favvo-uteliggare, han som brukar ha påskfjädrar i babbet. Han frågade om vi hade lite pengar till mat, för det ska ju vara bra för hälsan hade han hört. HAN PRATAR GOTLÄNDSKA!!!! Nej gutt, han är för vacker! Min absoluta favorit!

Ännu mer later on lubbade vi hem till Alina och satt där och degade och kollade på när hon "vilade". Sämsta vilaren jag sett, men vackert va det iaf. Särskilt när hon försökte sätta sig på strykbrädan och den packade ihop totalt och låg där och skräpade på golvet.
- BAJS!! Smaka på ordet tjejer! :lol:

Idag va det fin sol när jag vaknade så jag lubbade ut och la mig på trappan. Blev lite brun på ryggen en stund..sen skuttade jag in för att sätta på musik. När jag kom ut igen va himlen typ vit, grå, brun, svart, kamouflage-färgad och lite orange. Så nu sitter jag här och är ful istället! Men sånt är väl livet antar jag. Harebrahej!
 
 
 
Kommentarer:

 aså tänk typ en liten syster i min livmoder, hon har aldrig lixom kommit ut den naturliga vägen så hon har bott där hela livet... 
Skrivet av Hallonnäsa! den 28 juni, 2007 kl. 13:46 #
 

 det har inte funnits nogon sol haer po sistone. :( jag har inte kunnat sola! :´( hoppas du har haft det bra! puss och kram! 
Skrivet av ho-man den 28 juni, 2007 kl. 22:53 #
 

 Oj ingen sol, va tråkigt! Men du kan ju trösta dig med att det är ännu sämre här. XD Du lär ju va fett brun ändå. 
Skrivet av Linda den 29 juni, 2007 kl. 11:32 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: