lindilus.blogg.se

Grattis Sverige!

Kategori: Gymnasietiden

***************************************************************
Du gamla du fria..och allt det där! Grattis Sverige på din dag!

Idag va jag med Stina, och våra kära mödrarvårdscentraler, ute vid Dyvik och solade och badade i havet. Såå nice, dock lite kallt här och kanske där. Stina fick ryck och började kasta sjögräs...KRIG!!
Fick stuurah sträck..är dock lite röd, men det blir brunt sen så jag tror jag överlever.

Nu har jag suttit med den här jävla litteraturen i hur jävla många timmar som helst. Det är inte helt mänskligt.. jag hatar alla jävla gamla författare som är såååå viktiga för oss än idag. Dom är inte ett piss viktiga för mig! Usch!!

Nu ska jag gå och plugga lite årtal, duscha bort allt sjögräs ur hårbotten och sen installera en 33-kilos panter i taket på min pappas skåpbil. För där kan den bo! Lev väl!

****************Bara för att få in lite gult oxå*******************

Kommentarer


Kommentera inlägget här: