lindilus.blogg.se

Kinakulor XD

Kategori: Gymnasietiden

Ahapp då ska vi skriva lite då på min extremt fula blogg..haha var tvungen, srry. Jag gillar dig ändå mitt rosa bärplockarland..iihii fniss i brallan!

Kör med lite brunt tema idag då eftersom jag körde över en fet hundskit med cykeln idag..asså verkligen rakt igenom den. Så nu är inte mina hjul så mysiga, men det var jävligt roligt iaf. Vem orkar tänka på hundskit anyway när man får uppleva vackra baggykjolar och sköna kinesiska kulor med hundar på. :lol:

Skin och jag va i Alby och badade med Marcus och Homis och några av deras små klasskompisar. Mkt trevligt indeed...tack mor som kom med djupfrysta mackor till oss. De gick iofs att värma mellan låren. Puss på er söta små människor! Skinny och jag matade underbara getter vid bongården oxå...så söta. Den ena smaskade som en Olle under julhelgen
 
 
 
Kommentarer:

 Pajsa mikk i röfen! Om jag o jensi åker utomlands en vecka i sommar, typ i mitten av juli. Kan du komma o fågelvakta i min lgnhet då?!?!?!?!!? Du måzte lixom zvara idag... ehhhhehe, skoja! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 08 juni, 2007 kl. 17:44 #
 

 Jag vill oxå bada, har inte badat nåt i år. Fan vad dåligt. Men jaja stryntisammi! Kram på dej lilla tjej me grej... ehhehehee 
Skrivet av Alina den 09 juni, 2007 kl. 15:19 #
 

 Bada med mig Alina..jag kan bada med alla..tillome med dig XD Och Tinis flinis..om jag är hemma den veckan är det klart jag kan gosa med bäbifågel..vill se den!!! 
Skrivet av Linda den 09 juni, 2007 kl. 19:03 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: