lindilus.blogg.se

Statistiki in your bralla!

Kategori: Gymnasietiden

Jag har gjort ett stapeldiagram..rosa, lila, ljusblått och asafin ljusgrön blev det. Tack Stina för hjälpen. <3 Är nöjd med färgerna..dock inte med det andra. Men det gör ju inte så mkt just för tillfället eftersom vi såg Bruhuuur utan swättah idag. I like!

Har finally köpt ett busskort..oxå lila och rosa..wee det är så tjusigt! Och Kulan har gjort leriga tassavtryck på mina enkäter här.. det blir ingen mat på en vecka. Mihiii!

Har gluttat Monsay-klippet som en jävla galning.. nu blir det lite freshly squeezed. Kanske gluttar Step Up sen..om Homis inte bajjar i byxorna av skräck.

Måste bara skryta lite om Casor-my-bäzoor som fick VG i spanska..såå duttig du har varit hahaha! Alla mina vänner är iofs fett bäst på allt, särskilt på att ligga på golvet och se fula ut. Nä nu tänker jag kasta min krita på den fula pojken med brunt hår...
- Är det där ett pastamått?
- Nej, det där använder man när man ritar orienteringskartorna.
 
 
 
Kommentarer:

 han e fett modig oxå. han flaxar inte runt o jag kan peta honom på svansen utan att han flajjar iväg. o han kvittrar fett fint!! har du lämnat din fett bra uppsats än da? 
Skrivet av Hallonnäsa! den 04 juni, 2007 kl. 18:39 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: