lindilus.blogg.se

Hata skolan!

Kategori: Gymnasietiden

Sug aplem! Tråkigt, onödigt, sugit, meningslöst, sorgligt, jobbigt, äckligt. Mest tack vare en särskild person som jag hatar och andra småfisar som störar runt.


Oh yes..80 sidor kvar i fucking Kane&Abel oxå. Kan inte de astråkiga människorna bara dö ut så man slipper läsa om skiten. Finanskapituleringskonvidencitation (?) och jadi jadi. Bland det tråkigaste jag har läst faktiskt.

Dock var det lövel på latinet när vi foundade out värsta grejorna från Putah.
Expecto Patronum = Jag väntar överhuvudet.
Occulus reparo = Jag återbereder öga
Haha det är ju små underbaringar. Det här måste vi arbeta på Cas-mama!


- Du är negativ i ansiktet. Hehe!!
 
 
 
Kommentarer:

  • Hej sötan! Jag behövde inte skärpet, hade ett eget gammalt snickers-skärp. eh, inte snickers dårår, men du fattar... Whihi,,, jag e värsta coolingen i mina skärp! får du inte höra storys? fniss! kramis

    Skrivet av Hallonnäsa! den 21 mars, 2007 kl. 19:59 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: