lindilus.blogg.se

Kurt!

Kategori: Gymnasietiden

Este hombre es Kurt. Vive en Estocolmo. Helt bäst..det där var inte det sista ni har fått se av Kurt kan vi lova. (Hittar honom dock inte på google...får lägga upp en bild senare)

Idag var jag i farsta och placerade ut brevbomber i alla affärer som ligger norr om Hemköp. Sen köpte jag två linnen oxå..mkt chicka! Måste ju ha nåt att klämma på mig när vi åker till Italien..OM BARA 12 DAGAR! Buongiorno och arrivederci på samma gång lixom!

Om man kastar om bokstäverna i mitt namn blir det ett annat apfint namn. Kanske ska döpa om mig, som jag säger typ 15 ggr om dagen, till Bodil Graneng. Det låter oerhört sofistikerat tycker jag..jag kan nog komma långt på det! Typ till ICA Kvantum i Edsbyn eller så.

Haenbradag!
 
 
 
Kommentarer:
 
  • sommarnäsa pallefräsa! Fan va spännande liv vi har! Varför hörde du inte av dig när du va i Farsta, älskar inte du mig? *fniss* 

    Skrivet av Hallonnäsa! den 31 mars, 2007 kl. 13:31 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: