lindilus.blogg.se

Mamazejta!

Kategori: Gymnasietiden

Hola mamazejtas & papazejtos. Sa han gordo?? You\'re lövel lilla burk med poopelipoo.

Weee..jag är glad som en boll idag, även fast jag har massa läxor kvar. Har fnissat som en lök på uppvärmning. Inte ens Ullibull kunde få mig att sluta. Spanskan gick dessutom asbra i alla fall utan massa ångestpluggande. Ibland är jag så bäst! Du oxå Beritt, fast bara på att baka tartufflar av smördeg.

Tins blogg fungerar igen nu oxå ...Gud måste ju ha bakat en chokladtårta lr nåt idag. Något lame dock att min Mp3 måste va på lagning i typ 3 veckor. Kommer sakna den asamycket. Jag kan inte åka buss lr nåt utan den. Jag kommer få krupp i höger hjärtklappnings-central. But it will return iaf och det får man ju vara överlycklig över.

Tror jag ska städa mitt rum idag.. så att det blir apafint när jag ska kolla på Channing Tatum. You step up, I step up to!
 
 
 
Kommentarer:

 kolla, massa papazejtas! :O Duuw, du borde nämna: "jag skulle kunna ta en cum-sats också" ;D;D very lövle and you know it. me <3 you 
Skrivet av vem tror du ^^, den 30 maj, 2007 kl. 17:45 #
 

 MIHIHIHIN BLOHOHOHOGG FUNKAR!! PUSS PÅ NOSEN SYRRAN! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 30 maj, 2007 kl. 18:01 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: