lindilus.blogg.se

Och där kan jag bo!

Kategori: Gymnasietiden

Plingplong!
Igår dansade vi fristående med småpluttarna..haha..undrar hur det ska gå. Idrotten va dock totally lövel. Vi fick dessutom hoppa trampett, hah!

Idag va det äckligt kultur och idéhistoria-prov. Massa snuskiga gamla författare och konstnärer som va såååå bra på allt. Målade med ljus och färg och balans hit och lite harmoni dit. Sen fick vi tillbax matte nationella. Alla (nästan) var apaduktiga...jag fick VG. Bäst frågetecken

Äckelroligt moment när vi satt utanför sjuksyster och läste Lathund om sex.Fett gråååsche! Orka vara oss ibland...love it though! Och vårat porträtt från hitorialektionen är ju bara för vackert. När vi blir stora säljer vi det och blir miljonärer.

Lite orolig i näsan här för min Mp3 är cipiii, det går typ inte att ladda den och inställningarna verkar vara hej kom och hjälp mig. Om den är trasig så går mitt liv av på mitten! Snälla söta lilla rosa underbara Mp3...dö inte! I never get enough of youuuuuu!

Nu ska jag leta kläder till kaveln imorn. Jag ska vara slav..eeeh! Så jag får väl tränga på mig en sopsäck lr så. Doodlebugs!

Jonezoor en tha buhuzzor..bara så ni vet..kroppkakor med sylt!
 
 
 
Kommentarer:

min mattehjälp kanske hjälpte lite iaf. XD
Skrivet av Ho-Man den 22 maj, 2007 kl. 19:13 # 
 

 Måste vart den som avgjorde ;) Gracie! 
Skrivet av Linda den 22 maj, 2007 kl. 19:35 #
 

 SNORVA SNORVA IN THA KORVA. JAG ÄR UTTRÅKAD TILL MAX... FLAX.... 
Skrivet av Hallonnäsa! den 22 maj, 2007 kl. 22:41 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: