lindilus.blogg.se

25 helvetesdagar kvar

Kategori: Gymnasietiden

Hej!
På begäran av Patrick ska jag nu berätta en lite kort notisering om hur jäcla pissnödig jag varit idag. Oj vad det skvalade och skvalpade. Nästan så att filosofi-läraren frågade om jag ätit bäver!

Detta gjorde mig lite nere i näsan. Då är det bra att man har en liten söt Cassandra som kan mojsa på en som man blir gladare igen. Vem blir inte glad av att sticka hål i papper med en nål lixom?? Feta rehabiliteringen för lost souls.

Blev även lite glad när jag fick fina låtar till mobilen av lite fok in school. Massa McFly från Madde så nu har hennes mobil no battery at all, sorry. Jag är nöjd dock eftersom jag har The heart never lies som ringsignal. Det började ringa när jag va inne på ICA dum som jag är blev jag helt överlycklig för jag trodde det var ur affärens radio. :lol:
Det är inte för att jag är blond, jag har bara otur när jag tänker!

Skolan har gone crazy. Läxorna hänger som stora kastanjer över oss och ångesten är bladen på kastanjeträdet = MÅNGA! Alltså stor ångest och imorn är det CAE-prov på english in use, det som jag är absolut sämst på. Har försökt öva hela dagen, men jag fattar inte så bra och sen somnade jag som en sengångare i Alaskas djungler.

Prövade med lite EngC istället för det har vi ju oxå prov på imorn, men det va bara för tråkigt så jag satte mig här istället. Lyssnar lite Maria Mena och Mcfly (all about the M:s). Men nu blir det andra bullar..tjoppi!

This is my dance floor, you\'re just dancing on it.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: