lindilus.blogg.se

Nagel och balle

Kategori: Gymnasietiden

Spartfutt Nagel och Helmut Balle. Mina 2 nya favvisnamn!

Pratar nu med Cas i telefonis. Dom kom tydligen 6:a på VM..massive duttig liten vän indeediooow. Vilda säger hon nu och gör ett mögligt läte. :D

Jag är hungrig som en Helmut Balle. Blev ju inte direkt megasugen på mat när Baja-Fisa stod bakom i matkön och sa åt folk att inte tränga sig. - Skynda er frammåt flickor innan nån annan hinner före! Sen försöker kärringen tränga sig själv. Bara för att mat är det viktigaste på hennes schema. Snusk!

Irriterade mig även på en brutta som gick framför mig hem idag. Hon rökte som en jävla idiot och man verkligen såg hur skiten hängde kvar i luften efter henne. Det va ju så extremt mysigt att gå igenom hennes jävla rök/munrester. Usch!

Roa er med nåt annat nu..jag har inte tid!
 
 
 
Kommentarer:

 jag har sett Cas på VM :D 
Skrivet av larree den 19 november, 2007 kl. 16:51 #
 

 finns det inte en "kändis" som heter typ HELMUT BALLE ? 
Skrivet av helajna den 19 november, 2007 kl. 20:26 #
 

 Haha gör det??? I sånna fall blir jag extremt lycklig :D 
Skrivet av Linda den 19 november, 2007 kl. 20:32 #
 

 Helmut is the shit! Nästan lika fint som Kalle-Otto =D 
Skrivet av Skins den 19 november, 2007 kl. 20:35 #
 

 så nu vet ni den oxå ;D 
Skrivet av Larree den 19 november, 2007 kl. 23:28 #
 

 Haha.. larrus blogg frågetecken utropstecken 
Skrivet av Linda den 20 november, 2007 kl. 20:52 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: