lindilus.blogg.se

Rastafarian views..lr inte!

Kategori: Gymnasietiden

JAG ÄR KLAR MED ENG-UPPSATSEN!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Hehe, känns otroligt nice eftersom jag för första gången på länge har gjort en läxa tidigare än dagen innan. Sen är ju Jamaicas religioner inte det roligaste man kan pluffa med på en söndag som denna. Äntligen klar iaf och ett ångestmoment borta.

Och bara så alla vet så kan jag jonglera och sjunga samtidigt. Jag vet oxå att Anderna ligger i Afrika..helt säkert!

Ny underbaris låt med McFly: Don\'t wake me up.
OMFG..Jones röst i denna e inte helt normalt bra. Och lilla Tomold när han sjunger sådär ljust underbart DOM ÄGER! Nej, jag har inte alls lyssnat på den på repeat i typ 2 timmar..nej nej! Det funkade inte att lägga upp den på bloggen så ni får helt enkelt titta på youtube om ni e intresserade.
 
 
 
Kommentarer:

 åååååh, jag vill så gärna lägga upp hela skiten på youtube men jag får inte "/ fast jag kan ju göra det i smyg, jag är ju rätt så bra på sånt ^^ 
Skrivet av världens bästa larsson(larree) den 18 november, 2007 kl. 22:30 #
 

 Den här dagen fylld eman 16 år (a) hiih
 Skrivet av annina den 10 december, 2007 kl.21:09 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: