lindilus.blogg.se

Sista höstlovet

Kategori: Gymnasietiden

Tjatelisknat mina små vänner..nu skriver jag!

I fredags kommer jag bara ihåg kvällen typ. Jag och Cäsimoris va ute och svängde våra lurviga. Först på nivåis, sen vidare till andra muppställen. Blev lite schlager och lite runare-rajvare. Lite normal musik hittade vi oxå, men seriously..det va lite odd musik ja.
Sen avslutades kvällen ännu mer mobbat. I gullmars mötte vi Rickard och Charlie då jag försökte hjälpa en spyende yngling. Ge honom tuggummi och diverse. (han verkade inte så uppåt av mitt helglada humör) Följde iaf med hem till Charlie sen och det va lite hejhoj. Mkt märkligt tycker jag nog. Sov inte en endaste jävla timme på hela natten. Det är 2 underliga grappar det där.

Trött som en panda begav jag mig hemmåt och vem trakasserar mig då om inte lilla Kvikmor som va på party-humör. Så jag bet ihop och hänkade på henne till the vibe där vi luffade runt ett tag. Träffade senare Anders och Daniel på McDonalds där Kvik fick sig ett redigt märke på halsen. Mohahaha! Hänkade på till den onda människan i Tungelsta och sov i den underbart vackra soffan. Jag och soffor alltså :D

En möglig morron.. lika trött fortfarande bluttade jag iväg till träningen. Åt en banan på vägen. Oj va den va fin!
Träningen gick som en kletig bakplåt = mums i näsan.

Nämen nu måste jag typ sova..har pluggat jävla fittäckel och imorn börjar skolan. Kan man känna sig mer deppig över något?? Inte just nu iaf. Jag hatar det där stället!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: