lindilus.blogg.se

Slappt

Kategori: Gymnasietiden

Någon sugen på en Kennethcake??

Viveka blev rätt förvånad idag på spanskan när jag kmr in och är relativt glad i fejset och inte lika anti som vanligt. Hon kunde tillome klämma ut en liten komplimang om mitt gröna halsband. Gillar jag grönt?? JAAAAAAA

Dagen har annars varit oerhört slapp. Eng-läraren rymde från lektionen och då gjorde vi såklart samma sak. I mean helloooo! Se va det naturkunskap.. där kan man i princip alltid göra lite som man vill och särskilt idag = inget blev gjort. Sen va det filosofi med "eget arbete". Yeah right.. lika troligt som att jultomten använder kondom. Jag menar..kolla på alla nissar han har lyckats producera. Ingen Cambridge idag för filuren va sjuk. Fick dock sitta kvar och dega i skolan tills gympan började kl 5.

Lika B som vanligt att träna barn. Blev dessutom extremt hungrig idag. Ville bara skrika Helmut Balle rätt ut, men då skulle säkert nån börja böla av rädsla.

Nu borde man kanske göra religionen.. eh tolka nån text ur bibeln och så.. men det känns inte så lockande så att säga. Önskar att jag hade ett hibreiskt hembiträde, vid namn Spartfutt Nagel, som kunde göra alla mina läxor. Ska fan kolla efter en Spartfutt Nagel på blocket. Återkommer när jag hittat henne.

Svejs!
 
 
 
Kommentarer:

 i am! 
Skrivet av cas den 20 november, 2007 kl. 21:29 #
 

 ja, jag har införskaffat mig en "in public" blogg ^^ 
Skrivet av Larree den 20 november, 2007 kl. 23:03 #
 

 Jo lilla Lärru.. vi fattade det första gången :D 
Skrivet av Linda den 21 november, 2007 kl. 15:02 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: