lindilus.blogg.se

Sugit

Kategori: Gymnasietiden

Mm hallå...

Fan va jag hatar tisdagar. Helt sjukt äckliga dagar. Det börjar med världens äckligaste spanska. Kan vi snälla sluta prata om konst och politik? Dagen fylls sedan unkig eng c och naturkunskap och med vidrig filosofi..varför? Jo för att den vill det! Sen är det mördande snuskig cambridge. Provet gick cp-dåligt tror jag. Usch!

Wippii (not), sen får jag åka och träna barn. Har tydligen fått klagomål bl.a. för att jag vart bakis på träningarna.
1. Vet ni ens att jag kmr dit kl 11 på min lediga söndag och tränar en grupp innan era barn? Det kan inte vara så att jag vart trött för att jag gått upp fett tidigt på en helg.
2. Har jag någonsin inte kunnat passa ordentligt?
3. Vad jag gör på min lördag ska ni skita i så länge jag gör det jag ska.
4. Vet ni ens om att jag velat sluta träna era barn, men inte fick? Bara för att det lyckats förstöra söndagen tänker jag inte låta det förstöra lördagen oxå.
Prova att träna era egna ungar så ska ni få se hur kul man mår efter ett tag.

Sen kmr man hem hungrig som en varböld och måste sätta sig och plugga. Kill me!
 
 
 
Kommentarer:

 men linda vi älskar dej ändå eller hur allihopa! 
Skrivet av änhoe den 27 november, 2007 kl. 22:51 #
 

 "Har tydligen fått klagomål bl.a. för att jag vart bakis på träningarna. " hahaha, :D 
Skrivet av Cliff den 28 november, 2007 kl. 23:00 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: