lindilus.blogg.se

Fuck this place

Kategori: Gymnasietiden

Eh ok..bajs a gå till datarummet. Cas och jag spanar på en extremt ful brud i datarummet. När hon pratar låter det som om nån tyckt ner 15 kilo gröt i bronkerna på henne. Hennes panna och mun får en kåldolme att se aptitlig ut och hennes humor verkar ju inte va den bästa. Hennes mongokompis är så att säga urinfläcken i gödselhögen.

Cas har massive break down right now.. Vi har btw vart allmänt störda på det mesta idag. Allt från judendomen till störiga människor som falskskrattar. Nej men hej..vi fattar inte alls att ni spelar fett överdrivet!! Suck!

Äh jag tror jag följer min lövörs exempel och guppar hemmåt..orkar inte detta place any more! 2 dagar kvar..och dom kommer kännas som 2 veckor.

Hoppas jag missar bussen både här och i centrum..skulle va så upplyftande att stå och vänta i timmar ute i arktiskylan. Knull!
 
 
 
Kommentarer:

 yo no soy marinerad. Haha! Lövely låt du skickade på msn my friend. Själv hade jag ju turen att sitta så jag inte såg skapelsen i datarummet. Ordenador ivägen. :D 
Skrivet av Sannilu den 24 oktober, 2007 kl. 18:40 #
 

 Jo låten är en riktig kryddhylla (ahaha underbart nytt uttryck i mitt huvvud). Uppenbarelsen i datarummet va inte helt ok.. du hade nog vomiterat om du såg henne :P 
Skrivet av Linda den 24 oktober, 2007 kl. 19:04 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: