lindilus.blogg.se

Jävla ögonskugga

Kategori: Gymnasietiden

Klarade mig igenom projektet.. va dock tvungen att sätta mig i korridoren och typ meditera (not) innan jag kunde fixa klart. Fick iaf sluta tidigare..weyy!

Har "städat" rummet lite halvt. Slängt ett halvt ton kläder i tvätten och kastat diverse grejor. Är dock fortfarande fett nasty, men nu orkar jag ej mer. Tar det en annan dag. Nu ska jag plugga lite i stället va det tänkt. Men det vet man ju hur det blir med det. Kommer sitta här och dega med musik och diverse till typ 11. Sen kollar man lite tv och sen börjar man småpilla med läxan som går åt helvete för att man är så trött.

Blir arg på de där jävla "snurr-dörrarna" i centrum. Fan dom går ju så sakta att man får högt blodtryck och allmänna kramper. Man missar ju typ bussen om man ska behöva gå genom de där jävla helvetes-dörrarna. Bygg vanliga dörrar för oss som vill gå ut från byggnaden i vanlig takt..jävla snigelsamhälle vi lever i. Bussarna suger oxå för den delen. Vägra vänta i typ 20 sek så att alla hinner med. Nepp, så får det inte vara. Saker ska inte fungera så bra som möjligt..det är farligt.

//Here comes my hero. I don\'t know!//

Längtar till jul faktiskt. Fick ett ryck förut idag när jag bara tänkte att det skulle va mysigt med lite jul. Är väl antagligen the fact att jul innebär lov som känns mest kul i bollen iofs. Men ändå! Tänk er en prinskorv lixom!!!

Jaja,..plåtasken fortsätter. Snart lov!
 
 
Kommentarer:

 Gå igenom pressbyrån då om du tycker att snurrisarna är sega! ;) 
Skrivet av Ho-Man den 17 oktober, 2007 kl. 19:00 #
 

 Ingen genomgång där om man inte ska köpa nåt vet du väl?? XD 
Skrivet av Linda den 17 oktober, 2007 kl. 19:09 #
 

 haha ja dörrarna ger än magsår typ !! den brukar ju stanna mitt i åxå så man drabbas av klaustrofobi ! 
Skrivet av helenus-pilatus den 18 oktober, 2007 kl. 21:43 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: