lindilus.blogg.se

Lördagis = love

Kategori: Gymnasietiden

Nu jävlar ska det skrivas!!
Hos Kik-mor i lördags va helt rnormt roligt. Började lite smått med pastasallad och allmän mojito (extra fint med vårt uttal som alla tycks vilja klaga på). As the night went on kom det massa människor som man hälsade på typ 8,5 ggr var. Många höjdpunkter att minnas..one too many att skriva ner, men några ska jag fan klämma in:
* Lucas ankomst + att jag fick lubba runt i hans lila vackra keps
* Lucas lyfter upp Skinny så hennes huvve dunkar i taket med massive smäll. Därefter släpper han, av rädsla tror jag, ner henne rakt i golvet med en till smäll. Jag och Lucas skrattar hysteriskt medans Skinny inte ens minns att det precis har hänt. Vackert!
* Alla fina omgångar med le vattenpipa. Lindilus startade trend...pöööhh!
* Cas ligger i köket och studerar en kattleksak/klätterställning. Reser sig upp och vandrar iväg med ett stort, lite weird, smile när jag frågar vad hon pysslar med.
* Vi har dansat med vackra E!
* Alex Börg tappar totalt all rim&ranson och spyr i vardagsrummet. Jag, som leker allmän dagismamma, tar med honom ut och piffar och fixar. Haha..vem är det som har anledning att mobbas frågetecken
* Larre och Cas bråkar om musiken. Larre blir puttad, ramlar på golvet med sin tallrik med tårta och Cas ramlar on top of her.
* Larre och Anders under trappan.
* Avslutning av kväll med 500 sovande fulingar i en lite sovva. Jag och Sander, lövel btw, med fötterna under ett varmt Lucas-arsle.
* Nippe på nerevåningen dagen efter, okontaktbar.
* Har säkert glömt maaaassor, men alla som va där fattar. Det va massive med fun!!

- Jag är hungrig i Kumla!
[line]

Idag har det åter varit skola.. plågsam Cambridge som vanligt, filosofi som dödar mig långsamt (inte bara pga provet imorn) och franska som man lika gärna kan hoppa över minst varannan gång. Känns meningslöst frågetecken. Då är det bra att man har små lövel träningar att se fram emot. Vi har så skoj så..mina knän oxå tror jag. Iaf om de är masochister och gillar att få sina faces intrycka var tredje minute. I sure like it! :D

Men nu måste jag läsa lite spanska och skriva ett litet brev om att jag är bonde. Det är jag ju iofs så det borde va lätt. Sen måste jag ju bara kila iväg och glutta i Patricks lilla blogg. Har hört att han har fått rätt heta kommentarer där på senaste. Mohahaha, jag ska spank:a ditt lår till en blå brullépudding. :lol:
 
 
 
Kommentarer:

 Minnesluckor frågetecken =D 
Skrivet av Skins den 16 oktober, 2007 kl. 00:20 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: