lindilus.blogg.se

Men kan du lägga av?? Nepp! XD

Kategori: Gymnasietiden

Hinner absolut inte 3 inlägg på min hatdag tisdag. Helt hemskt packad med massive lessiones och direkt ner till gymnastiken.

Dock hände det nåt otroligt jävla apskojsigt på Cambridge idag. Jag satt och lät som vanligt utan att tänka närmare på det. Helt plötsligt ryter skönheten (IRONI) Estelle till som en sumo-brottare med hormonproblem. - Men kan du lägga av!!!
Haha jag höll seriöst på att garva sönder... tårarna sprutade som fiskarna i Niagarafallet. Jaadu, hon är inte vacker nånstans, men alltid lika underhållande.

Cäs and me hade en privat lunch idag. Inte för att vi planerade det så utan för att alla andra i vår klass fett med dissade oss. Vi klarar oss lika bra för det eftersom vi hade varandra <3 och idag även enorm utsikt över skolans snutt-utbud.
- Dom har lixom nåt speciellt..dom har...
Båda exakt samtidigt:
- PONDUS!!!
Vem fan använder det ordet lixom..har aldrig använt det typ och vi säger det totally at the same time. Våra hjärnor man, jag säger bara det, dom har feting hemliga kontakten. And me love it long time!

Jag har en undring. Varför är Dalskolans idrottshall alltid fylld med äckligt sega spyflugor som ska smyga runt på en och vara supersnuskiga?? Varje jävla år!!

Neppiloo.. nu ska jag gå och duscha av mig ögonlocken så jag föralltid kan få insupa den vackra uppenbarelsen av Estelle när hon kommer svävandes genom korridoren i sina prasselbyxor, stövletter och extremt hippa hårband. Dina läppar bejbi, dom är bara så rätt! (känner mig ond idag, mohaha)

Lyrics till destination unknown ska även läras in..har mkt att stå i serru. Vi säs!
 
 
 
 
Kommentarer:

 kääääämpa Linda, käääämpa! har den gamla Bolin Larsson satt en regel så är det en regel som ska hållas ;DD 
Skrivet av larree numera HL & inte BL :/ den 23 oktober, 2007 kl. 22:17 #
 

 Hahah, du är så himla skön =P "tårarna sprutade som fiskarna i Niagarafallet". hehe 
Skrivet av Patrick den 23 oktober, 2007 kl. 23:28 #
 

 Åh, det låter som ett moment att uppleva (snackar om lunchen). Jag gluttade runt i matsalen men såg er inte. Moment of sadness.... 
Skrivet av Sannilu den 24 oktober, 2007 kl. 18:31 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: