lindilus.blogg.se

So is your face!

Kategori: Gymnasietiden

Men herregutt alltså.. total blogsvacka. 2 hela dagar utan att jag har skrivit det minstaste lilla. Ni har bitit naglarna av ren abstinens, right?

Mucho no ha ocurrido. Lördagen va väl rolig.. jag va helt säker på att jag kände mina egna bronker, men så va nog faktiskt inte fallet. Babblade en snabbis med han som spelar Mårten i Den bästa sommaren. Löövlii film!

Idag massive dag i skolan..tisdagar är så extremt jobbiga. Väger upp det hela med oerhört hysteriskt garvande och lite pet i Fluff\'s famous fluff. Roligast idag dock: Nippe härmar engelsk snubbe på bandet med oerhörd inlevelse. Vackerhet!

Direkt efter l\'école guppas det vidare till gympan. Fan va sur jag va idag, skrek som en gasell under parningstid. Det är så satans tråkigt att jag nästan pillar på mina bronker igen.

Vi behöver looooov! Längtar massive mkt. Även till lördag då vi ska fira vår älskade Kvikmors som snart fyller 18 små år. Vi ska ägga din fejja med potatismor tills du ger oss tillåtelse till allt vi önskar göra med dig! Mohahaha!

Nämen annars sitter jag och tuggar på V6 bubblegum for kids som innehåller en tatuering med en kanin i varje. Kanske skulle vara nåt att skryta med i skolan imorn. Och om nån säger att kaninen är ful...hmm..jaadu: So is your face!
 
 
Kommentarer:

 Jag har lätt haft abstinens! Varför har du ej berättat att du träffat han som spelar Mårten?! underbar film + människa! Vackert face = du 
Skrivet av Skins den 09 oktober, 2007 kl. 21:49 #
 

 vaaaa han som spelar mårten i bästa sommar , han är sweetiepie iaf när han va tolv, varför sa du inge *tåriögat* 
Skrivet av helajna den 09 oktober, 2007 kl. 22:11 #
 

 Men han var ju le massive diva väl? 
Skrivet av Sannilu den 10 oktober, 2007 kl. 16:31 #
 

 men WTF HAR DU TALAT MED SJÄVLASTE SÖTNOSEN Anastasios STASSE Soulis UTAN att berätta det för mig :O jag trooor att jag dör, nu måste jag ju kolla underbra älskade där han är feeeett gut ist för att blugga religons skiten. 
Skrivet av larree den 10 oktober, 2007 kl. 17:40 #
 

 Haha helt crazy bananas ni är.. Jo det är sant att jag såg snuttis-mårten. Fast ja Sännhoe, han va rätt divig. Men det är väl så när man är bäst! 
Skrivet av Linda den 10 oktober, 2007 kl. 23:09 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: