lindilus.blogg.se

Summary a la plåtask

Kategori: Gymnasietiden

WTF..visste inte att ni diggade min blogg så jävla mkt att ni inte ens klarar 3 dagar. Jag gillar det dock..har saknat dig oxå mitt lilla bärplockarland. Skolans fel mostly...jag skyller på det.

I fredagis åkte jag till le training trots massive pain i foten. Va med och skuttade lite på slutet. En Lindilus mår ej bra av att sitta still för länge. Hade med mig kryckan Göran som hjälpte mig igenom det värsta. Tack gamle vän.

Efter träningen hölls hela jävla Torvalla öppet för att Larre, Skins och jag skulle piffa till oss lite innan det 5 mil långa äventyrer till Tungelsta. Vad är det för place lixom?? Hej hallå..finns det ens ett McDonalds inom 5 km?? Bluttade iaf hem till Anders lilla stuga som var full med fulingar. Hade en helrolig stund indeed även fast det där med pennan urartade. Jag slapp dock åka hem med "Anders" skrivet i pannan. Lr va säger du Larreboy?

Helt hipp som hopp va allt folk borta och kvar låg fem små fula tösabitar. Vi tre + Anders och Sander. Följande morgon blev det massive deg i sängen med lite tv/film-glutt. Bla. SvampBob Fyrkant :D
Jag funderade även över en liten fundering. Säger man: Trång, trängre trängst??? Förvirrande! Iaf så va det en väldigt myspysig start på lördagen.

Later back to Tyresö, vilket tog fäääätt lång tid. Iväg med Stina till Forellen för att sälja sprit till vuxna fulingar. Helt askonstigt när vi kom dit och insåg att den som fyllde år va vår gamla lärare och pretty många av gästerna va oxå gamla lärare. Haha, så jävla kul att vi står och säljer alkohåål till dom och ser dom bli roliga i huvvet. Mohahaha!
Natten avslutades hemma hos Stinis med varm chokle..helt okej!

Söndag..upp kl tidigt som vanligt för att åka iväg och lida på gymnastiken. Jag är så JÄVLA TRÖTT på skiten. Ska bli så skönt att sluta på det där fitteriet. Två av ungjävlarna vill jag dessutom slå hårdare en vanligt. Vad är era stora, feta problem???

Bluttade vidare till cheer-träning och det va lika gosmos som vanligt. Älskade dock mest min misslyckade kullerbytta-hjulning. Oh så het!
Lövel ny dance oxå btw. Det hela avslutades fint med att Patrick va sugen på naturgodis.. om man nu tycker att nutrilett är naturgodis. :lol:

Idag inget nytt. Skolan suger mer än Cas suger mögligt hästpung. Det är mkt vill jag lova! Minimal highlight på franskan:
En man kan visst vara vacker. Om han är såhär ljus och..ehm.. häftig!

Nu back to the Eng C.. döda mig lite långsammare tack!!
 
 
 
Kommentarer:

 "Pennan går bort med tvål och vatten" Vem sa det?! För min mage håller inte med: TA MIG! 
Skrivet av Skins den 22 oktober, 2007 kl. 21:58 #
 

 det är bara ni småbarn som inte lyckas lika bra som sTora Larree! Linda du fick något vackrare än Anders, du fick Larree :D och det är något speciellt! ;D 
Skrivet av larree den 22 oktober, 2007 kl. 22:17 #
 

 varför var det inte en jävel om sa ngt om SpongeBob? :O jag som tellade om Scrubs:@ 
Skrivet av larree den 22 oktober, 2007 kl. 22:20 #
 

 Vi tjatade som fan om Spongebob Larre.. Skinny skrek det tillome på norrländska. Måste erkänna att Larre och Miss BigBoobed är mina favvisar. Tjing i kaluffsen! 
Skrivet av Linda den 22 oktober, 2007 kl. 22:27 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: