lindilus.blogg.se

Twist and shout!

Kategori: Gymnasietiden

Hallu i alla små kotte-stugor!
Jag försöker göra mitt tal nu.. vad ska det handla om?? Tror jag tar det där med pengar..pengar är alltid roligt! Inte för att jag har så många just för tillfälet, men iaf!

Idrott idag..jag valde att spela fotboll framför att göra nån dans-mojelutt. What\'s wrong with me?? Va iofs rätt kul med fotboll, helt otroligt megakonstigt, men så va det. Fick dock damp på en viss person som aldrig kan ta det lite lungt och va normal. Jag skrek som en arg grävling och sen kändes det bättre.

Massive lycka på Eng C, som inte va så hemsk för alla idag. Är feting proud över provet..måste säga det en gång till. Almost a tear ;)
Kviken va oerhört underhållande och sötig som vanligt. Me like it when you\'re that angry honey! Inte lika gosigt som Kvik-skriken dock.

Pappiluttis kompis har vart här och fixat tv-boxen så imorn, tror jag, får jag äntligen kanaler till tv:n i mitt rum. Verkar va rätt konstiga kanaler dock, men jag är väl nöjd ändå.

Common and shake it baby now..common and twist and shout...dodobituttelidooooo! Musiken avtar i ett stilla brus och de färgglada dansarna lägger sig sakta ner på golvet i en graciös slutpoose. That\'s how the blogshow ends today. :lol:
 
 
Kommentarer:

 Du glömde ju nämna den lilla dreggel pölen som låg på vårt bord i matsalen idag! Ja, det var mongobarnens bord för alla som undrar =p Vackert <3 
Skrivet av Skins den 25 oktober, 2007 kl. 20:04 #
 

 fy fan, vad jag ägde nån av the twins när jag totalt finta borthonom så han ramla 56783 gånger om ^^, kan dock knappt gå nu pga fotollsskadorna som jag drog på mig i ett hörn, men vad fan smärta är vekheten som lämnar kroppen ;D och nu babblar jag på som faaaen, men det orkar jag int bry mig om:P jag ska fanemej hoppa och dansa p åtränignen imorn oavsett om jag kan gå eller ej! 
Skrivet av larree numera HL & inte BL :/ den 25 oktober, 2007 kl. 21:31 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: