lindilus.blogg.se

En dag

Kategori: Gymnasietiden

Hallå!
Ganska tom i bollen, vet inte vad jag ska skriva. Inte likt min hjärna när det kmr till bloggen lixom, men alla dagar har ju sitt egna daimkryss...även denna! Fast idag hade vi bara 1 lektion så lite lövel va det allt ändå!

Cas my love har inte vart i skolan på 2 dagar. Vart är du, vad gör du och framförallt varför gör du det?? Jag saknar ju dina slemmiga underbyxor. Orientering imorn och jag hoppas du är där, annars kmr hela jävla systemet rubbas. Alla kmr springa vilse och hamna på en öde ö precis som i LOST.

Fått bekräftelsen på studentgrejerna..mössan kostar 507 kr..det andra tjaffset kostade också massa skit. Blir inte kul att betala, men kul att ha på sig kanske. Jadi jadi och så vidare..

Har rensat bland alla mina smycken idag..har så många fina grejor som jag aldrig använder för jag glömmer att jag har dom. Nu har jag dock tryckt på mig allt jag kan hitta, så jag ser ut som en överpyntad julgran. Har även polerat av lådan under sängen och...SLÄNGT MASSA SAKER! Jag borde få medalj..sparar alltid på massa skit som man aldrig kmr ha nån nytta av.

Men jaha..får väl gå och kolla på idol i brist på annat. Så kmr jag med nya stunning news imorn från orienteringen. Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: